Feb 15, 2010

Nasjonal fuglen

Nasjonal fuglen vil jeg feste på prikken lenger siden.
Ole Arne visste om en plass og tilbudet kom med storm. Jeg takket og bukket for alt tips o.l

Min geografisk ferdigheter og ,,,, ble jeg forsinket med 30min, nok om det. Ja, så var vi på plass med foto utstyr og matpakka ut i kula (-10)

Det var mange fossekaller som holdt til området. Været var helt topp med solskinn til vår fordel. Vinden var stille ellers hadde jeg fryset ihjel.

Fossekaller var så kjapp med matjakten. Artig å observere at den herje med fangste før den spiser maten opp.

Minken kom som bonus. Den er enda kjappere med fisking kunnskapen, hver gang den kom til overflaten har den en fisk i munnen. De fem timer ble over som et blunk.

No comments:

Post a Comment

Hyggelig at dere legger inn et par ord